Werken bij


Welkom bij ‘Buitenhuis Beheer & Verhuur’ vacaturepagina
Kom jij ons team versterken om mee te groeien met onze ambities?

Werken bij


Welkom bij ‘Buitenhuis Beheer & Verhuur’ vacaturepagina
Kom jij ons team versterken om mee te groeien met onze ambities?

Receptionist(e) vakantiepark Scorleduyn Schoorl

Buitenhuis Beheer & Verhuur B.V. – Schoorl


Schoorl



16 - 20 uur per week







Voor vakantiepark Scorleduyn in Schoorl en onze overige receptielocaties zijn we op zoek naar een parttime receptionist(e) voor circa 16-20 uur

Sta jij voor klantvriendelijkheid en positiviteit en ben je een echte aanpakker die snel weet te schakelen? Dan is deze baan als receptioniste iets voor jou.

Taken

  • Receptietaken werkzaamheden als: in- en uitchecken van gasten, sleutelbeheer, toegangspassen, controleren van betalingen, balieverkopen
  • Het verstrekken van (diverse) mondelinge, telefonische- en schriftelijke informatie over het park, de woningen, en informatie over de toeristische en recreatieve mogelijkheden in de omgeving
  • Aanspreekpunt zijn voor gasten, eigenaren en (toe)leveranciers
  • Omgaan met klachten en het oplossen ervan
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden zoals postbehandeling, planning vertrek- en aankomst en planning schoonmaakteam, technische dienst en bij te boeken producten
  • Het verwerken van reserveringen in het reserveringssysteem
  • Beantwoording van telefoon en e-mail
  • Het initiëren en coördineren van de opdrachten die verstrekt worden aan toeleveranciers

Verantwoordelijkheden

  • Verantwoordelijk voor gastvrije ontvangst & oplevering van de woning aan de gasten
  • Commerciële activiteiten: het initiëren van boekingen en het actief verkopen van al onze producten aan de balie (incl. telefoon & e-mail verkeer)
  • Representatief & verzorgd voorkomen

Functie eisen & competenties

  • MBO werk- en denkniveau
  • Gastgericht (de klant is koning) & hulpvaardig
  • Vlot in de omgang
  • Flexibele instelling
  • Inzetbaar op diverse locaties in maar ook buiten Schoorl en variabele werktijden
  • Daadkrachtig (oplossingsgericht)
  • Stressbestendig
  • Hulpvaardig
  • Uitstekende communicatieve & commerciële vaardigheden
  • Uitgebreide talenkennis (NL-DU-EN)
  • Kennis van officepakket: Word, Excel
  • In bezit van rijbewijs B

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie met fijne collega’s
  • Een parttime baan van +- 16-20 uur (in overleg)
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO- recreatie

Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan

Rooster:

  • Oproepdienst
  • Weekendbeschikbaarheid
  • Werken op feestdagen

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Opleiding:

  • MBO Gewenst

Werklocatie: Fysiek

Heb je interesse en voldoe je aan de eisen? Reageer dan door middel van een motivatiebrief en CV te sturen naar petra@buitenhuisbeheerenverhuur.nl

Solliciteer

Receptionist(e) vakantiepark Scorleduyn Schoorl

Buitenhuis Beheer & Verhuur B.V. – Schoorl


Schoorl


16 - 20 uur per week






Voor vakantiepark Scorleduyn in Schoorl en onze overige receptielocaties zijn we op zoek naar een parttime receptionist(e) voor circa 16-20 uur

Sta jij voor klantvriendelijkheid en positiviteit en ben je een echte aanpakker die snel weet te schakelen? Dan is deze baan als receptioniste iets voor jou.

Taken

  • Receptietaken werkzaamheden als: in- en uitchecken van gasten, sleutelbeheer, toegangspassen, controleren van betalingen, balieverkopen
  • Het verstrekken van (diverse) mondelinge, telefonische- en schriftelijke informatie over het park, de woningen, en informatie over de toeristische en recreatieve mogelijkheden in de omgeving
  • Aanspreekpunt zijn voor gasten, eigenaren en (toe)leveranciers
  • Omgaan met klachten en het oplossen ervan
  • Verrichten van administratieve werkzaamheden zoals postbehandeling, planning vertrek- en aankomst en planning schoonmaakteam, technische dienst en bij te boeken producten
  • Het verwerken van reserveringen in het reserveringssysteem
  • Beantwoording van telefoon en e-mail
  • Het initiëren en coördineren van de opdrachten die verstrekt worden aan toeleveranciers

Verantwoordelijkheden

  • Verantwoordelijk voor gastvrije ontvangst & oplevering van de woning aan de gasten
  • Commerciële activiteiten: het initiëren van boekingen en het actief verkopen van al onze producten aan de balie (incl. telefoon & e-mail verkeer)
  • Representatief & verzorgd voorkomen

Functie eisen & competenties

  • MBO werk- en denkniveau
  • Gastgericht (de klant is koning) & hulpvaardig
  • Vlot in de omgang
  • Flexibele instelling
  • Inzetbaar op diverse locaties in maar ook buiten Schoorl en variabele werktijden
  • Daadkrachtig (oplossingsgericht)
  • Stressbestendig
  • Hulpvaardig
  • Uitstekende communicatieve & commerciële vaardigheden
  • Uitgebreide talenkennis (NL-DU-EN)
  • Kennis van officepakket: Word, Excel
  • In bezit van rijbewijs B

Wat bieden wij?

  • Een afwisselende functie met fijne collega’s
  • Een parttime baan van +- 16-20 uur (in overleg)
  • Arbeidsvoorwaarden volgens de CAO- recreatie

Soort dienstverband: Parttime, Vaste baan

Rooster:

  • Oproepdienst
  • Weekendbeschikbaarheid
  • Werken op feestdagen

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Pensioen

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Opleiding:

  • MBO Gewenst

Werklocatie: Fysiek

Heb je interesse en voldoe je aan de eisen? Reageer dan door middel van een motivatiebrief en CV te sturen naar petra@buitenhuisbeheerenverhuur.nl

Solliciteer